تکنیک دکتر ویل برای کاهش اضطراب

تکنیک 478 توسط دکتر ویل از دانشگاه هاروارد ابداع شده است.

این تکنیک، یک تکنیک تنفسی ضد اضطراب است. یعنی شما یاد می گیرید در مواقعی که تنش ندارید با تمرین مکرر آن،

خود را برای کاهش اضطراب و پرخاشگری در مواقعی که تنش دارید آماده کنید.

 

 روش اجرا:

روی یک تخت دراز بکشید و در ابتدا در مدت 4 ثانیه نفس را فرو دهید و سپس به مدت 7 ثانیه نگه داشته

و در نهایت به مدت 8 ثانیه اجازه دهید که هوا از ریه هاتان خارج شود. این تمرین به مرور تنش های عضلانی و اضطراب

شما را برطرف کرده و سبب می شود که در تنش های بین فردی، کنترل بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و کمتر عصبی

شوید و سبب محافظت از حملات قلبی می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *